Alla inlägg under oktober 2013

Av Daniel - 28 oktober 2013 16:58

Helgen som varit..

har faktiskt varit bland dom bästa på länge..

Har fått varit med mina bästa vänner Libbe och Elli.

Har festat lite roat sig på det man är bäst på...:)

sen även umgåtts ätit mat å fikat med min kära vän 

en helt fantastisk helg..

svårt att glömma...


så vart det måndag igen!

sov inte så bra i natt lite oroligt men men...

for till jobbet å ja intalade mig att ja skulle ta det lugnt

äta frukost lunch fika....men näääää

så vart de inte :(... Fy på mig....inte okey!....

sen när ja var på ett jobb 

satt i ett ventilations aggregat 

hörlurarna i öronen å satt å sjöng med min stämma..

tittade även på de som jobbade där såg att de satt å tittade på mig 

när ja jobbade å sjöng :)..

så ja sa Hej! 

Vilken chock det vart för en person som. Satt där 

hon vart såååå glad!!! 

Helt otroligt!.....

men Hej kan man ju alltid säga....


så de med de!.....


Av Daniel - 25 oktober 2013 16:46

Ja veckan som varit.....

vad finns det att säga om den?,

jo...

ja har varit hemma med min son, som varit lite sjuk..

men oxå för min egenskull 

har känt mig utarbetad tyvärr :(

men i dags läget så är det bättre som tur e.

Det är nog för att fått varit hemma å vilat å tänkt

Mitt jobb som ja har är ju ganska ensamt...

kanske inte så slitsamt 

men det är den ensamhet som tär på en i slut ändan...

är nu inne på mitt 6 år på jobbet såååå...

Men det är nog tack vare mina vänner/släkt som fått mig på banan igen


känns så otroligt skönt..

Dom som stöttat mig mest är !(vänner)

Andreas (libbe) <3

Elenor (elli)<3

Theres <3

Dom vännerna står mig väldigt varmt om hjärtat

så glad att ja har er

skulle göra allt för er!

Då ja kan vill säga...

jag är bara sån som person 

Jag bryr mig om mina nära å kära <3

sen även ett stort tack 

till....

Rebecka kurki<3

Hanna Kurki <3


Vet inte vad ja skulle ha gjort om ja inte hade dessa person!

Är så lycklig över er.


De är så man kan nästa prata om vad som helst när som helst med er...

å hoppas ni känner lika? 

Några vet men ni andra får oxå de...så ni vet...


Sen mina barn gör mig hel som människa....

Det bästa som hänt mig ...


Sen skulle det vara intressant vilka som läser min blogg?

är lite nyfiken ;)

så var inte blyga

ja bits inte :))))

kram kram

Av Daniel - 21 oktober 2013 08:24

Faaan säger ja.....
Vet snart verken ut eller in
Är så så lessen gör så ont
Är så ensam .....

Vet vad ja gör för fel om det är något fel ?!

Känns som jag bara har mina barn
Tårarna bara rinner.....:((((((
Varför är det så?
Den frågan ställer ja mig
Man får väl vara glad åt det lilla...
Dom som man får en respons ifrån
Vill inte ha det så här längre...

Ska försöka ta hand om mig
Göra det bästa av det hela ..
Kan inget annat just nu

Men känns så skönt att få skriva mer vad man känner..

Älskar mina barn ❤❤❤
Å dom få vänner ja har...
Vad säger man
Förlåt vänner ni som läser detta
Men de är så ja har det å känner
Kram till er som bryr er ..

Av Daniel - 19 oktober 2013 19:55

Nu sitter man helt själv !
Hör hur barnen snusar så gott
Hör varje andetag känns det som.
Har tänt en massa ljus, om svept mig i min filt,
Har nog aldrig gråtit så här mycket
Bara börjar om å om igen
Känns verkligen tungt..
Har svårt med att finna några ord

Det är så jäääävla jobbigt
Vet inte var ska finna någon tröst..
Bara att få ett sms från er vänner
Gjorde mig lite...gladare ....
är så oerhört tacksam för dom som bryr sig.
Har aldrig känt mig så här..
Så ensam

Bara en tanke slog
Det känns som jag jagat mina vänner för att ta en fika eller bara umgås

Jag säger förlåt bara det är det är det ända ja kan säga


Citat från en tjej
Det är alltid värt att försöka ,

man måste inte alltid lyckas, det är viljan och försöken som räknas.
Tack Rebecka

Ja kommenterar :
Min bästa vän Elli som står mig väldigt nära en fantastisk tjej som lyssnar å stöttar
Tänk om det fanns fler som dig
Tack elli

Fick även från mycket oväntad tjej
Tack Tessan !

Sen kom det ett medd från en Sandra som ja knappt känner
Så omtänksam hon är
Tack Sandra

Jo fick en kram av min granne oxå

Nog om dagen !
Hoppas man kan sova i natt




Av Daniel - 19 oktober 2013 12:22

Alla undviker mig just nu...
Bara för att mår som gör
Det är då jag behöver er mest..
Det är som en frän doft som får alla att springa åt andra hållet.
När de ser att jag kommer så vänder de sig om
och går åt andra hållet.
Eller så kan de vissa dagar bara ignorera mig helt enkelt.
Jag fattar inte ....
Men nu vill jag inte vara ensam längre .....
Så är det bara..
Har ett stort hjärta
Som behöver kärlek
Som en god vän skrev till mig...

Du är en perfekt man.. du är lugn, rolig, omtänksam, förstående, jätte fin pappa, söt stilig generös och tror att du är romantisk av dig...någonstans där ute finns dröm kvinnan de vet jag
Tack elli!


Av Daniel - 19 oktober 2013 08:19

Känner mig kluven idag !
Vaknade med en klump i magen
Har inte lokaliserat vad de är än
Men känslan är det iallafall
På både gott å ont
Ska man våga ?!
Eller ska låta det vara som det är
Vilket det är idag är det väldigt bra
Men min känsla vill mera..
Men att våga det kan oxå vara farligt
Kan ju förlora oxå...
Ni som läser ser väl mellan raderna förstår ;)
Vet inte hur ja ska bär mig åt..
Känner en stor längtan
Vill inte vara själv längre
Kanske är det för julen som kommer,
Kommer att vara sååå jäääävla ensamt .....
Men hoppas att ja klara mig igenom den är ett tag kvar
Men gråt/tårar står ända upp i halsen vissa dagar ... Så är det bara
Vänner finns ju :/
Fast alla är ju me deras familjer mm...
Hjärtat hjärta ...
Men men
Å varför ska det vara så svårt


Sen är ja så tacksam för de som läser 

min blogg 

vet inte vilka men några vet ja..

Av Daniel - 18 oktober 2013 21:15

                      

1=vi daniel Simon casper

2=Simon 

3=...

4=casper

5=Buster 

6pappa/farfar

7=första disco

8-9=konst...

Av Daniel - 18 oktober 2013 19:42

Ja då var det fredag!

bästa dagen denna vecka

fast å andra sidan har jag haft en kanon vecka 

har fått arbeta med min bästa vän so ever

vilken fantastisk tjej det är...så är det bara

hem for ja hämtade min små som jag har saknat 

det bästa var att dom hade saknat mig så

casper hämtade jag på skolan han sken upp 

sen bar det av att hämta hem min lilla simon

som var hemma hos mamma sin 

han stod start klar i hallen när vi kom så härligt

hem till hemmet 

lek med bilar bollar ätit mat pannkaka ville dom ha 

sen var det mys i våran härliga soffa med popcorn å mjölk :)

å på tal om Casper så åkte han på sitt allra första Disco...

så nu inväntar jag han strax

medans Simon var helt slut somnade redan kl 1830 min lilla plutt

Å ni ska höra vilket ord förråd den lilla har 

så himla gulligt .


hur mår jag då?

den frågan har jag ställt mig många gånger

hälsan är bra

trivs med mig själv 

går faktiskt bättre å bättre...

men nu när höst mörkret är som mörkast 

så har jag mina funderingar på jag ska hitta på då jag inte har barnen....

blir så ensamt tyst å tomt 

bara jag Buster (katten då)

....

annars flyter det väl på...

inte faaaan ska ensamheten knäcka mig 

det kan ni skriva upp!

dock bävar jag inför den stora helgen i december då.....

men långt kvar än


sen är jag oerhört tacksam för dom som läser min blogg

men tyvärr i dag så lägger jag inte ut den på FB ...

men ni vet ju var den finns :)


så hoppas denna kväll kommer att bli bra

Ovido - Quiz & Flashcards