Direktlänk till inlägg 18 november 2013

Jag har fyra stolar i mitt hem

Av Daniel - 18 november 2013 20:02


En för mina barn
En för mina vänner
En för mig själv
En för min stora kärlek


Barnen är det bästa som hänt mig
Dom ger mig så mycket glädje å lycka här i livet
Dom är så underbara
En ren gnista verkligen 

dom är mitt allt 

min pappa 

min bror 

mina kusiner 


Vänner då!
Ja det är ju frågan !
Just nu känns det som jag bara har två riktigt bra vänner i mitt liv
Dom kan man prata allt med nästan iallafall
I varje fall en utav dom
Så härligt att få ett god morgon medd å god natt.
Dom två är verkligen värda ett<3


Det är väldigt sällan att någon hör av sig för att ta en fika
Eller bara snacka
Det är alltid jag som måste fråga
Å då känner jag att jag är till besvär :/
Så vänner i mitt liv nu är så viktigt
Det är det ända jag har att till gå till

Sen har jag mina brors barn dom lyfter mig verkligen

så glada så härliga ...


Mig själv!
Ja är ju den som är väldigt glad oftast utåt då
Men dok är jag väldig känslig oxå
Har nog aldrig gråtit så mycket som  det här halv året
Tårarna har bara forsat
Som nu i kväll
När jag la mina barn till sömns
Fick min Simon tag på min hand
Han höll om den krama den drog med fingrarna i min hand flata
-pappa du är så fin
-bara mysa bara mys sa han
Då vart det en sån härlig känsla att bara tårar bara rann
Å dom gör det än medans ja skriver ........


Den stora kärleken ??????
Finns den ?
Undrar om den kommer ?
Jag har sån längtan att vara en hel familj igen
Att ha någon
Att överraska
Att ge mitt hjärta
Att få komma hem till sitt hem å bli omfamnad


Ha en trevlig läsning 

my friends <3<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel - 6 augusti 2015 18:43


Nu när man sitter hemma här och längtar efter barnen Även den kära som jag tycker mycket om. Tycker det är mycket just nu .... Hon vill gärna kontrollera det ja gör känns otroligt jobbigt Kanske är tur att vi inte bor under samma tak än Fast d...

Av Daniel - 29 december 2014 12:20

var ett tag sedan man skrev..... Men dags att ta tag idetta ! Känner en så oro just nu allt är tungt Det enda jag har är mina barn min katt å mina goa vänner på nätet ... För att skriver mycket verkar inte vissa hur tomt å tyst det är när man är...

Av Daniel - 5 mars 2014 14:55

Finns ingen finare än du❤ När jag ser på dig så möter och följer mina ögon din blick vart än du går Och när jag ser på dig ler du så vackert med dina tindrande ögon emot mig. Det är då jag har lätt att fälla en tår för du är så otroligt vacker...

Av Daniel - 18 februari 2014 19:22


Vänskap Vänskap, ja det var ju vad den här texten skulle handla om. Vänskap som helhet, inte bara ordet vänskap. För enligt mig är vänskap så oerhört mycket mer än bara ordet "vänskap" från den svenska ordboken. Vänskap är när man ansett sig ha f...

Av Daniel - 11 februari 2014 20:00


    Har varit en tuff dag, Mycket släpande av material  Men ack så härligt det varit ändå. Tack vare mina arbetskollegor  Många härliga skratt har vi haft  Dok en insedentent/olycka då :(.. Men gick bra, tur man hade hjälm på sig  Et...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna ....


Skapa flashcards