Direktlänk till inlägg 4 december 2013

Veckor kommer veckor går

Av Daniel - 4 december 2013 20:26

Ja vad ska man säga....
Det har varit upp och ner som vanligt
Men är sååå glad för dom vänner jag har

Å spec ett stort tack till E som alltid finns å stöttar en
Vi har även rätt kul när vi umgås många skratt blir aldrig tyst...
Hon står mig väldigt nära om hjärtat
En helt enkelt underbar vän
Sen även en annan god å pålitlig vän är P som oxå har en sån härlig humor
Så har jag även andra vänner som ja oxå kan skriva å prata med
Å mina brors barn
Vilket betyder mycket för mig
Detta är ni värda <3<3<3

Mina barn är helt fantastiska å helt underbara <3
Simon min minsta han är så goooo (ajjjemeen ) säger han när allt bra ;)
Så roligt att diskutera med han
Å han är så hjälp Sam här hemma städar.plockar.donar
Det blir mycket film för hans del om dagarn när han är å spela lite på (paddan)
Radio apan yeeeeee!!!!!
Simon gillar dagis rätt mycket vill dit direkt när han vaknar typ kl 0600
Njaaa lite tidigt
Ååå så har han blivit biten x gånger som är mindre kul :(..
Får mardröm om det
Men hoppas det blir bättre å bättre
Casper min stora kille
Han går i skolan å det trivs han med
Sen när han kommer hem är det mest att gå till kompisar å leka å spela spel
Oftas hjälps vi åt med maten här hemma det är nyttigt å läro rikt
Mycket bakande har det blivit så kul vi haft det

Jobbet är jobb de...
Vissa dagar är bättre än andra men helt okey..
Det är nog mest för min vän som jag messar med E
Då ja är inne å skriva lite dikter å annat :)
Vilket verkar uppskattat ....
Ååå på fredag är det julbord 6/12-2013
En bra vd som bjussar på taxi från Strängnäs till e-tuna de är nog inte många som får
Ska bli kul å intressant :)
än så länge vet ja att min vän ska med !

Ååå snart är det jul oxå:)
Och fick inbjudan att fira med mina barn på julafton känns helt underbart

Det var lite att skriva .....

Ha det gått mina nära å kära
Och ni andra som läser detta ....
Tack för mig

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel - 6 augusti 2015 18:43


Nu när man sitter hemma här och längtar efter barnen Även den kära som jag tycker mycket om. Tycker det är mycket just nu .... Hon vill gärna kontrollera det ja gör känns otroligt jobbigt Kanske är tur att vi inte bor under samma tak än Fast d...

Av Daniel - 29 december 2014 12:20

var ett tag sedan man skrev..... Men dags att ta tag idetta ! Känner en så oro just nu allt är tungt Det enda jag har är mina barn min katt å mina goa vänner på nätet ... För att skriver mycket verkar inte vissa hur tomt å tyst det är när man är...

Av Daniel - 5 mars 2014 14:55

Finns ingen finare än du❤ När jag ser på dig så möter och följer mina ögon din blick vart än du går Och när jag ser på dig ler du så vackert med dina tindrande ögon emot mig. Det är då jag har lätt att fälla en tår för du är så otroligt vacker...

Av Daniel - 18 februari 2014 19:22


Vänskap Vänskap, ja det var ju vad den här texten skulle handla om. Vänskap som helhet, inte bara ordet vänskap. För enligt mig är vänskap så oerhört mycket mer än bara ordet "vänskap" från den svenska ordboken. Vänskap är när man ansett sig ha f...

Av Daniel - 11 februari 2014 20:00


    Har varit en tuff dag, Mycket släpande av material  Men ack så härligt det varit ändå. Tack vare mina arbetskollegor  Många härliga skratt har vi haft  Dok en insedentent/olycka då :(.. Men gick bra, tur man hade hjälm på sig  Et...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna ....


Skapa flashcards