Direktlänk till inlägg 5 februari 2014

Lite bara...

Av Daniel - 5 februari 2014 20:17

Hur .vad. å varför ?

Det är den stora frågan?!
Jag lever ett bra liv har två underbara barn 
Börjar faktiskt trivas med mig själv, fast det är jobbigt många gånger 
Att vara så ensam jämt :(
Men jag vet att jag är stark jag är bäst jag är snygg 
Men Ibland när ja sitter hemma helt själv, då ja inte har barnen så rinner det tårar
Lite svår att sätta ord på å känsla på vad det kan vara.
Innerstinne så vet ja det 
Jag trivs jätte bra med det jobb jag har.
Man träffar så mycket nya människor när man är ute å far
Det tycker jag helt underbart.

Så var det där med vänner då? Hmm......
Sen i fredag hände något ...!
Vad vet ja inte än!
Men som sagt är det ingen som ringt 
Ingen som vill umgås
Men det är väl klart alla är väl upptagna med sitt 
Men det västra ja vet är när man skriver till någon på chatten 
Där kan man ju se om personen läser det 
Men varför i helvete kan man inte svara?
Är man så upptagen? Men man har ju tid att läsa 
Nått kan man väl kläcka ur säg 
Det är iallafall vad jag tycker.

Jag är ju rätt social av mig 
Lätt att prata med och Precis om vad som helst och närsomhelst 
Både i tel chatt och irl . Men det är jag de 
Ja är iallafall inte dum så mycket vet ja
Jag ställer ofta upp med att hjälpa mina vänner/släkt 
Då tid finns 
Man kan ju alltid hoppas på att det är ömsesidigt då :/

Även mitt fritids intresse gör mig glad å varm i själen
Så härligt att kunna hjälpa andra 
För ni som inte vet vad jag gör 
Så är det : massage och frekvenstherapi och en del alternativ meducin 
Det är så många som bara får piller av läkaren å tror det ska hjälpa 
Men varför finns det inga läkare så går till botten med problem 
Ex kollar bakgrunden orsaken 
Men som ni vet så så är TID =pengar det är väl därför ..

Så har ja fått en förfrågan till att börja med kampsport igen
Jag som tränat i så många år 
Tills ja skadade mitt knä så jag var tvungen att sluta tyvärr 
Men hoppas det är läkt nu, det känns ju bra 
Min merit lista 
Kung fu 2 år 
Tae kwon do 4 år
Karate 3 år 
Ninjustu 1
Boxning 1.5 år 
Även en del vapen träning 
Så lite ärfatenhet har man bakom sig 
Det är som att cykla allt sitter i rygg raden.

Nu ska ja sätta upp nya mål i livet 
Först att bara bry mig mig själv !
Ska unna mig det bästa 
Sen skulle jag vilja ha bättre kontakt med släkten
Bättre kontakt med vänner ( då dom som vill detta ex hitta på saker )
Ska boka en utlands resa för mig å mina barn 
Dom längtar så efter att få flyga så det kommer att bli en glad överraskning för dom
Dom är mina <3....


Det var härligt att fått ur sig lite iallafall 
Kram kram ...


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel - 6 augusti 2015 18:43


Nu när man sitter hemma här och längtar efter barnen Även den kära som jag tycker mycket om. Tycker det är mycket just nu .... Hon vill gärna kontrollera det ja gör känns otroligt jobbigt Kanske är tur att vi inte bor under samma tak än Fast d...

Av Daniel - 29 december 2014 12:20

var ett tag sedan man skrev..... Men dags att ta tag idetta ! Känner en så oro just nu allt är tungt Det enda jag har är mina barn min katt å mina goa vänner på nätet ... För att skriver mycket verkar inte vissa hur tomt å tyst det är när man är...

Av Daniel - 5 mars 2014 14:55

Finns ingen finare än du❤ När jag ser på dig så möter och följer mina ögon din blick vart än du går Och när jag ser på dig ler du så vackert med dina tindrande ögon emot mig. Det är då jag har lätt att fälla en tår för du är så otroligt vacker...

Av Daniel - 18 februari 2014 19:22


Vänskap Vänskap, ja det var ju vad den här texten skulle handla om. Vänskap som helhet, inte bara ordet vänskap. För enligt mig är vänskap så oerhört mycket mer än bara ordet "vänskap" från den svenska ordboken. Vänskap är när man ansett sig ha f...

Av Daniel - 11 februari 2014 20:00


    Har varit en tuff dag, Mycket släpande av material  Men ack så härligt det varit ändå. Tack vare mina arbetskollegor  Många härliga skratt har vi haft  Dok en insedentent/olycka då :(.. Men gick bra, tur man hade hjälm på sig  Et...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna ....


Skapa flashcards