Direktlänk till inlägg 11 februari 2014

Dagen!

Av Daniel - 11 februari 2014 20:00

 


Har varit en tuff dag,

Mycket släpande av material 

Men ack så härligt det varit ändå.

Tack vare mina arbetskollegor 

Många härliga skratt har vi haft 

Dok en insedentent/olycka då :(.. Men gick bra, tur man hade hjälm på sig 

Ett litet skär sår...

väl hemma var det som vanligt 

även lilla Simon vill vara ute nu 

så det vart en timmes lek utomhus oxå 

lek och bus med mina små 

lekt med bilar å kollat på den klassiska Dennis som var en sucksee 

har oxå ätit god mat ungsfalukorv och egen potatis mos 

naturigt vis tog vi oss lite popcorn å dip till eftermaten 

så underbart att mysa å gosa pussas kramas 

 

så är det strax lägg dags 

tack för mig 

glad för er som läser detta 

kram på er <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel - 6 augusti 2015 18:43


Nu när man sitter hemma här och längtar efter barnen Även den kära som jag tycker mycket om. Tycker det är mycket just nu .... Hon vill gärna kontrollera det ja gör känns otroligt jobbigt Kanske är tur att vi inte bor under samma tak än Fast d...

Av Daniel - 29 december 2014 12:20

var ett tag sedan man skrev..... Men dags att ta tag idetta ! Känner en så oro just nu allt är tungt Det enda jag har är mina barn min katt å mina goa vänner på nätet ... För att skriver mycket verkar inte vissa hur tomt å tyst det är när man är...

Av Daniel - 5 mars 2014 14:55

Finns ingen finare än du❤ När jag ser på dig så möter och följer mina ögon din blick vart än du går Och när jag ser på dig ler du så vackert med dina tindrande ögon emot mig. Det är då jag har lätt att fälla en tår för du är så otroligt vacker...

Av Daniel - 18 februari 2014 19:22


Vänskap Vänskap, ja det var ju vad den här texten skulle handla om. Vänskap som helhet, inte bara ordet vänskap. För enligt mig är vänskap så oerhört mycket mer än bara ordet "vänskap" från den svenska ordboken. Vänskap är när man ansett sig ha f...

Av Daniel - 5 februari 2014 20:17

Hur .vad. å varför ? Det är den stora frågan?!Jag lever ett bra liv har två underbara barn Börjar faktiskt trivas med mig själv, fast det är jobbigt många gånger Att vara så ensam jämt :(Men jag vet att jag är stark jag är bäst jag är snygg Men Ibl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna ....


Skapa flashcards