Direktlänk till inlägg 5 mars 2014

En vän!

Av Daniel - 5 mars 2014 14:55

Finns ingen finare än du❤

När jag ser på dig så möter och följer mina ögon din blick vart än du går
Och när jag ser på dig ler du så vackert med dina tindrande ögon emot mig.
Det är då jag har lätt att fälla en tår för du är så otroligt vacker. Att möta dig är så vackert och fint och jag tittar flera gånger
Det är jag vill krama om och hålla så nära mitt hjärta för då skulle det kännas som jag skulle krama om dig på riktigt.

Och emot mig ler du ditt finaste leende som får mig att fålla en tår av känslan och längtan att få krama dig på riktigt.
blommorna vill ja till dig ge för du är den finaste som finns.
Du är ljuset i mitt liv du är ljuset och hoppet som får mig att leva. Du är glädjen i mitt liv som skänker det finaste i form av ord som berör i mitt hjärta.
Det är dig bara dig jag längtar efter att få krama på riktigt.
Finns ingen finare än du finns ingen som betyder så mycket för mig och som jag kan säga och kalla min bästa ❤vän

Utan dig skulle mitt liv inte vara där det idag är. Utan dig skulle jag så lätt fälla tårarna som gjorde att jag mådde så dåligt.
Men med dig kan jag åter våga skratta och le jag kan våga vara den person jag är för du har accepterat mig för den jag är.
Det är då jag vill krama och säga orden finns ingen finare än du.❤
Detta är ja för att ja bryr mig så mycket om dig❤
Du ska aldrig tveka att ring eller fråga
Hoppas dessa ord finner lite värme i ditt ❤
Kram min bästa bästa
❤❤❤

 
 
Ingen bild

madde

5 mars 2014 16:37

fint skrivet vännen. <3 kram <3

Daniel

6 augusti 2015 18:44

Tack ?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel - 6 augusti 2015 18:43


Nu när man sitter hemma här och längtar efter barnen Även den kära som jag tycker mycket om. Tycker det är mycket just nu .... Hon vill gärna kontrollera det ja gör känns otroligt jobbigt Kanske är tur att vi inte bor under samma tak än Fast d...

Av Daniel - 29 december 2014 12:20

var ett tag sedan man skrev..... Men dags att ta tag idetta ! Känner en så oro just nu allt är tungt Det enda jag har är mina barn min katt å mina goa vänner på nätet ... För att skriver mycket verkar inte vissa hur tomt å tyst det är när man är...

Av Daniel - 18 februari 2014 19:22


Vänskap Vänskap, ja det var ju vad den här texten skulle handla om. Vänskap som helhet, inte bara ordet vänskap. För enligt mig är vänskap så oerhört mycket mer än bara ordet "vänskap" från den svenska ordboken. Vänskap är när man ansett sig ha f...

Av Daniel - 11 februari 2014 20:00


    Har varit en tuff dag, Mycket släpande av material  Men ack så härligt det varit ändå. Tack vare mina arbetskollegor  Många härliga skratt har vi haft  Dok en insedentent/olycka då :(.. Men gick bra, tur man hade hjälm på sig  Et...

Av Daniel - 5 februari 2014 20:17

Hur .vad. å varför ? Det är den stora frågan?!Jag lever ett bra liv har två underbara barn Börjar faktiskt trivas med mig själv, fast det är jobbigt många gånger Att vara så ensam jämt :(Men jag vet att jag är stark jag är bäst jag är snygg Men Ibl...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna ....


Ovido - Quiz & Flashcards