Alla inlägg den 13 november 2013

Av Daniel - 13 november 2013 19:56

Börjar så här ....
Lite kärlek ett
lite kärlek två
Jag älskar en
och det är ni (¯ `♥ ‘¯)



Mitt yttre är ja oftast glad å posetiv å väldigt social av mig,
Har idag skattat så mycket så nästan man fick ont i magen
Så härligt med sådan dagar det behöver
Även i dagarna innan så fick ja ett gott skratt
Det var en kollega till mig
-sa köra upp trumpet i röven, han hade kollat på afterdark haha



Så till det mer allvarliga då!
Har då en känsla att det är bara jag som hör av mig till dom vänner jag har
Finns då en som ja inte behöver det med önska att det fanns fler som henne
Hon betyder mycket för mig

Men det är nog värst när ja inte har barnen så ensamt sååå tyst
Nästan aldrig någon som hör av sig
Endera har ni inte tid
Eller upptagna med erat
Men vänner ska man ju kunna umgås med oavsett tid å plats tycker jag då
Ja kanske är den som vill det mycket då att umgås..
Men ja är sån bara
Vist är de kul å chatta.med nära å kära
Men det är den sociala kontakten som ja saknar ..
Hos en står dörren öppen .


Äächhh nu vart de mycket gnäll ..
Så skönt att få skriva av sig
Sen får den som läser detta tolka detta som ni vill ;)


Riktiga vänner
förtrollar en :)
När man ligger
bredvid varandra
ute under stjärnorna.
i denns ögon kan man se
Ett hjärta...
Då vet man vad äkta vänskap är



Av Daniel - 13 november 2013 18:17

  

En sann vänskap
Du är en solstråle
som kom in i mitt liv.
Du är är havet
som man hör
när man vaknar till.
Du är en blomma
som gör att när man är med dig
så blomstrar jag.
Du är ett träd
som står på med båda fötterna på jorden.
Du är en vän
men du är inte bara det!
Du är en sann vän!
Vänner som du
finns det inte många av
och jag är så tacksam
att du finns hos mig.
Du är guld värd.

Av Daniel - 13 november 2013 18:13

Vägen till lyckan
är lång och snårig
min erfarenhet är mångårig
Att finna lyckan är
komplicerad och svår
men att till slut lyckas,

Kunna nå kärleken,
Å att kunna känna mig lycklig igen

Men
Vägen till lyckan och kärleken
går via magen, de säger
Mitt hjärta kan du få äga
förför mig med din blick
utan något komplicerat trick
Jag ser din längtan
i dina ögon att
du vill och vågar
vi ska finna varandra
på alla vägar och broar
som oss sammanför oss

Min längtan är din längtan
Dina blickar, de avslöjar
att du både önskar och ber
om att få tillit och kärlek
Jag vill vara din för evigt
så att jag kan se ditt skratt

Du är alltid
välkommen!
oavsett vad klockan är
mitt på dagen eller
Mitt i natten
Du får alltid ringa
Jag kommer alltid finnas där

när du vill mig något

Min kärlek till dig
Är för alltid
vill alltid vara med dig.
jag vet inte hur?
jag ska förklara
min kärlek till dig?
nu och här
Nä Asså bättre att ....
Tiden får utvisa vad de blir å hur de blir

Ja kommer
Skratta, gråta och glädje
det finns mellan oss redan
jakten på den eviga lyckan,

låt min kärlek få känna
när du finns där,
eld i mitt hjärta jag känner
Varm omtänksam

Vägen till lycka
är lång och snårig,

Lycklig jag är som kärleken snart funnit


Du finns där de vet ja
försvinn aldrig från mig,
det är du som är min kärlek ...?




Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Skriv gärna ....


Ovido - Quiz & Flashcards