Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Daniel - 8 oktober 2013 21:03

Som ni alla vet om min bakgrund !?

vilket ja tvivlar starkt på,

att ni gör....

Det har gått så mycket rykten  om mig.

så ja har inte vetat vilket ben ja ska stå på..

Där igenom har jag oxå förlorat många fina vänner.

som tyvärr gått på alla dessa rykten, 

jag själv var stark å stod emot allt som kom emot mig.

men tyvärr så var inte det slutet....

fick alla mina konton kapade :(.. Då var det när att ja gick under

fick inte ett enda stöd (jo någon fanns där men inte tillräckligt)

så vad gjorde man......

kändes som man bara stod still....

enda som fick mig att leva då var mina barn,min far.min bror å kusinerna 

även fyra st vänner fanns då till hands då...

orkar inte mer i kväll 

men lovar att fort följa..

blir lite ledsen 



skriver vet detta för att det är något som måste fram...


Av Daniel - 8 oktober 2013 20:33

  



  

Fick ett tips att ja skulle börja blogga vilket ja tror jag kommer att gilla 

efter som jag gillar att skriva ..

så gör ett litet försök

har fått hjälp i kväll av kära lilla son 

så under dagarna veckorna kommer det nog en hel del

som kommer att få er en funderare ....

men det är det värt 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards