Alla inlägg den 15 oktober 2013

Av Daniel - 15 oktober 2013 17:15

Dagen som varit.

Varit  i Mariefred å Strängnäs å jobbat idag.

inväntade min jobbar kollega vid dagis 

då gick hennes vän förbi , kul ibland att studera människor 

när dom går i en annan värd :))

Så ett stort tack Elli för i dag

sen min jobb kompis Lasse ...rolig prick :)

vart även en lunch på Kina 

smarrigt å gott !

fick även en liten tripp till e-tuna oxå för att hämta en mätare 

för den jag hade gick sönder :((

Men sån tur att man en händig firma i Strängnäs som kunde fixa den åt mig

dom ska ha ett sort tack, får då slapp jag åka till s-Holm.


Såg på den tjejen som jobbade där, när ja var å hämtade mätaren 

hon led verkligen (såg det på hennes status ) 

alltså fann inga ord men såg den där olidliga smärtat.

Har nu studerat hennes symtom lite, vilket jag tycker är intressant 

att se vad det var för något.


Eftermiddagen 

fick ja studera ett jobb som vi fick :)))

Han även ta en lite fika hos mina barn 

ville kolla till lilla simon som förmodligen fått svinkoppor/höstblåsor :(

min lilla plutt ...

å så många kramar å pussar av dom.


Är bjöd mig att skjussa mitt brors barn ut till stallet

å hon visade mig runt 

guuuud vilka fina hästar 

å platsen ska man inte tala om,

vilken harmoni det var där 

ska ta med mina pojkar dit 

eftersom Casper är intresserad av hästar.


så var denna dag slut ....

blir en kopp kaffe 

å fundera på vad ska hitta på resten av kvällen



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards