Alla inlägg den 11 oktober 2013

Av Daniel - 11 oktober 2013 13:38

Idag tog vi sov morgon ja å barnen tyckte det var mysigt att ligga å dra sig 

eftersom jag lämnade dom på fritids /dagis ,dom blir hämtade av deras mor.

vilket kändes bra i morse.

men under dagen så fick jag en klump i magen att jag kommer att sakna dom

vart så ledsen när jag åkte hem att det faktiskt kom ett par tårar

så det vara bara att sätta i gång att städa 

å spela hög musik å känna sig som hemma ......


Men jag  har oxå upptäckt en glädje i en tjej som jag skjussade  hem idag

såg i hennes ögon ...så kär å glad 

en Vän som hon får man leta länge efter 

man kan alltid fråga henne om vad som helst å hon svarar 


Men nu under en stund när man sitter här å skriver å funderar.....

så är det en stor helg för många 

Det är marknad i Strängnäs jippiiiiiiiiii 

så det lär bli en spännande helg

själv så kommer jag nog förmodligen att träffa många nya 

å förhoppnings vis finna fler vänner bland dom

hoppas Kan man ju alltid göra

även kommer att dricka å äta gott 

Det tycker ja att jag är värd efter denna vecka

Det vart bara 44 h denna vecka men jag hade ju mina ädelstenar 

dom går i första hand 

jag gör allt för dom att dom ska må bra 

tycker att dom ska vara så lite tid som möjligt på dagis å skola

med mig trivs dom bäst det vet jag ...

får alltid en massa kramar å pussar av dom  vilken lycka det är.


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards